Podczas ruszania i/lub hamowania słychać czasem wodę przelewającą się w progu (progach).
Trudno stwierdzić, w jaki sposób woda dostaje się do progów. Za pewne są to jakieś nieszczelności w karoserii. Pewne jest jednak natomiast to, że trzeba ją stamtąd usunąć. W przeciwnym przypadku (mimo ocynkowania) progi mogą szybko zardzewieć od środka.
Aby pozbyć się wody, należy wyjąć plastikowe zaślepki znajdujące się na spodzie progów.
Łącznie w progach są 4 korki (2 na każdą stronę, z przodu i z tyłu).
Po spłynięciu wody (a raczej błota) próg można przepłukać np. benzyną ekstrakcyjną.
Otwarte otwory progów pozostawiamy na 1 dzień, aby przeschły. Następnie wciskamy zaślepki i
cieszymy się suchymi progami.
Oświadczam, że jestem jedynym autorem opisu i zdjęć zamieszczonych w tym opisie naprawy.