Moderatorzy: piotii, miranda
przez rolczyk » 29 mar 2015, o 14:52
Tom Hagen napisał(a):andy17d napisał(a):Bardziej szukałbym czegoś o zmianach konstrukcyjnych, których nie przewidział producent, czyli powodujących utratę homologacji.
I to jest właśnie to czego może się czepić upierdliwy i bardzo zasadniczy pan w niebieskim mundurze. Oświetlenie, z którym nie był homologowany cały pojazd. Tak czy inaczej kolega w swojej Astrze zrezygnował z halogenów i założył w ich miejsce DRL'ki. Lata tak już od roku i nie miał do tej pory żadnych problemów z tym związanych.
Nigdzie nie jest napisane , że światła przeciwmgłowe muszą być zainstalowane z przodu auta. Natomiast z tyło bezwarunkowo. Dlatego wydaje mi się , że w to miejsce można zamontować do jazdy dziennej . Warunek , prawidłowe ustawienia i odpowiednia jasność świecenia. Z tą homologacją to trochę przekręt. Nie które świecą jak ręczna latarka z wyładowaną baterią a ma homologację. Żeby uniknąć problemu z policją to kupować dobre jasne światła. Widziałem zainstalowane światła w fabryczne, nie pamiętam samochodu , ale w lampach były zwykłe żarówki 21 wat.
-
rolczyk
- Nauka jazdy
-
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4 mar 2015, o 20:33
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez rolczyk » 29 mar 2015, o 14:53
rolczyk napisał(a):Tom Hagen napisał(a):andy17d napisał(a):Bardziej szukałbym czegoś o zmianach konstrukcyjnych, których nie przewidział producent, czyli powodujących utratę homologacji.
I to jest właśnie to czego może się czepić upierdliwy i bardzo zasadniczy pan w niebieskim mundurze. Oświetlenie, z którym nie był homologowany cały pojazd. Tak czy inaczej kolega w swojej Astrze zrezygnował z halogenów i założył w ich miejsce DRL'ki. Lata tak już od roku i nie miał do tej pory żadnych problemów z tym związanych.
Nigdzie nie jest napisane , że światła przeciwmgłowe muszą być zainstalowane z przodu auta. Natomiast z tyłu auta bezwarunkowo. Dlatego wydaje mi się , że w to miejsce można zamontować do jazdy dziennej . Warunek , prawidłowe ustawienia i odpowiednia jasność świecenia. Z tą homologacją to trochę przekręt. Nie które świecą jak ręczna latarka z wyładowaną baterią a ma homologację. Żeby uniknąć problemu z policją to kupować dobre jasne światła. Widziałem zainstalowane światła w fabryczne, nie pamiętam samochodu , ale w lampach były zwykłe żarówki 21 wat.
-
rolczyk
- Nauka jazdy
-
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4 mar 2015, o 20:33
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez kaliope » 29 mar 2015, o 20:54
jeżdżę 2 lata na drl'ach philipsa, świecą super, bardzo jasno..jakość pierwsza klasa. Tylko właśnie też mi brakuję parę cm do tych wymaganych 60. Najpierw chciałem zamonotwać na dole, nawet jak widać zepsułem sobie kratkę, ale świeciły na boki zamiast do przodu. Byłem już parę razu kontrolowany przez drogówkę na trzeźwość i póki co się nie czepiali. Diagności na przeglądach też nic nie mówili
https://www.youtube.com/watch?v=8WK2OnN4xeg
-
kaliope
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 457
- Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
- Lokalizacja: Kraków
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DT
Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości