Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Wyłączanie systemów ESP i ASR

Moderatorzy: piotii, miranda

Wyłączanie systemów ESP i ASR

Postprzez lukasz0314 » 4 gru 2014, o 21:15

Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Astry H i wiem, że nie da się tam wyłączyć systemów ESP i ASR. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zrobić żeby jednak je wyłączyć lub polecić dobrego specjalistę (jestem z podlaskiego) aby wstawił mi jakiś przycisk czy coś takiego. Od razu mówię, że nie chcę odłączać bezpiecznika pompy ABS-u.
lukasz0314
Starszy kierowca
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4 gru 2014, o 20:57
Silnik: 1.6 Z16XEP


Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR

Postprzez drahe » 5 gru 2014, o 08:33

Musisz zmienić panel awaryjnych na taki który obsługuje przycisk sport.
Obrazek Obrazek Obrazek
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro

Żeby to zadziałało licznik musi obsługiwać funkcję sport (nie każdy obsługuje). Musisz sprawdzić kod alfa licznika np podłączając pod kompa lub wyciągając zegary.
drahe
Weteran
 
Posty: 599
Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
Lokalizacja: Zabrze
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR

Postprzez lukasz0314 » 12 sty 2015, o 22:21

Czy można jakoś sprawdzić kod licznika po numerze vin?
lukasz0314
Starszy kierowca
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4 gru 2014, o 20:57
Silnik: 1.6 Z16XEP

Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR

Postprzez drahe » 13 sty 2015, o 08:10

Po vin nie sprawdzisz kodu licznika.Natomiast jak masz AFL lub PDC (czujniki cofania) to jest duża szansa że licznik obsługuje sporta.
Najlepiej wyciągnąć zegary lub podpiąć pod komputer.
drahe
Weteran
 
Posty: 599
Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
Lokalizacja: Zabrze
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR

Postprzez mateusz » 13 sty 2015, o 08:25

Irek mam pytanko odnosnie zegarow, jak sprawdzic (po sciagnieciu zegara) i gdzie mam patrzec, zeby stwierdzic ze bylo cos grzebane w zegarze? bo w ogole nie mam kontrolki swiec zarowych. test robiony op-comem rowniez jej nie wyswietlil. jak sciagne caly zegar moge go rozebrac zeby dostac sie do diod? i sprawdzic co jest grane z dioda.
Avatar użytkownika
mateusz
Weteran
 
Posty: 548
Dołączył(a): 20 cze 2013, o 13:54
Lokalizacja: OPR Głogówek
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Wyłączanie systemów ESP i ASR

Postprzez drahe » 14 sty 2015, o 22:16

Jak wyciągniesz zegary to popatrz z tyłu na śrubki mocujące. Jak są koloru czarnego to widać na nich że ktoś je odkrecał.
Żeby dostać się do diody musisz rozkręcić zegary łącznie z wyciągnieciem wskazówek.
drahe
Weteran
 
Posty: 599
Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
Lokalizacja: Zabrze
Silnik: 1.8 Z18XE


Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron
stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.