Witam
Jestem w posiadaniu Opla Astra 1.6. 115KM benzyna silnik Z16XER i mam taki problem może mi ktoś wytłumaczy. Robię pomiar prądu na postoju. Wpinam się szeregowo między klemę ujemna a akumulator i wyskakują mi trzy zera (0,00) poboru prądu na postoju czyli ok , ale jak zmienię na miliampery czyli 200m i przepnę czerwoną sondę na mili ampery to mi wskazuje 51.4.(Zaczyna się od 60 lub 70 mili amper i szybko spada w okolicy 51 już bardzo powoli zaczyna spadać wartość mili amperów) (Brak alarmu wszystkie żarówki wyłączone światła też nic się nie pali). Akumulator BOSCH 63Ah 610A.
Czy taka wartość jest duża czy mała jeśli chodzi o mA?
Jak długo wykonywać taki pomiar prądu na postoju? Czy ta wartość trzech zer (A ampery) musi być taka sama jak mili ampery?
Jaki powinien być prawidłowy pobór prądu przez Astrę?
Czy jak robię pomiar w mili amperach to mogę wyciągać bezpieczniki i patrzeć czy spadnie do zera wartość?
Dodam że robiłem test alternatora czyli : włączanie ogrzewania tylnej szyby, świateł długich i dmuchawa i wartość ładowania jest w okolicy 14.1.
Samochód jest garażowany w garażu jest około 20-21 stopni Celsjusza w lato