Jak radzisz wymieniać ? demontować tylko amortyzator ze sprężyną?czy demontować całego phersona ? w którym przypadku mniejsze prawdopodobieństwo ,że zbieżność poleci?
Ostatnio edytowano 25 cze 2019, o 16:08 przez jaszczomb1234, łącznie edytowano 1 raz
przecież trzeba wyciągnąć całość, odkręcasz łącznik stabilizatora , na dole dwie śruby z amora, odpinasz przewody z uchwytu i górą odpinasz plastikową obręcz z kielicha dopiero wtedy po wyciągnięciu kolumny i założeniu ściągacza możesz uwolnić górną nakrętkę i wymienić sprężynę, zbieżność ustawia się na drążku kierowniczym którego nie ruszasz więc dlaczego ma polecieć, prosta robota - za dużo kombinujesz
przy okazji tej wymiany warto oczyścić górę, która rdzewieje pod zaślepką i pokryć ją jakimś preparatem
tam nie ma regulacji kąta koła jak w innych markach, nawet gdyby była to co jest za problem zaznaczyć przecinakiem, widzę słabiutko , sorry ale daj to lepiej komuś do zrobienia bo jeszcze zęby wybijesz sprężyną