Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Pytania pozostawione bez odpowiedzi- w trakcie segregacji...

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Drganie lewarka

Postprzez grabek2012 » 24 gru 2015, o 09:43

Witam,

Silnik A17DTR

Mam problem z drgającym lewarkiem zmiany biegu. Problem występuje tylko na 3 biegu podczas jazdy bez wciśniętego gazu -hamowania silnikiem w okolicach 2 tys obrotów (1900-2100). Na innych biegach, prędkościach obrotowych problem nie występuje. Czy mogą być jakieś inne przyczyny oprócz uszkodzenia skrzyni/ łożysk itd?

dzięki za porady.
grabek2012
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24 gru 2015, o 09:38


Prośba o sprawdzenie pliku z diagnozy Op-Com

Postprzez KilleRDK » 30 gru 2015, o 22:16

Witam,
ostatnio zakupiłem interfejs Op-com z Chin. Wszystko dobrze działa. Otrzymałem także log z diagnozy. Nie orientuję się co za problem jest z moim autem, dlatego proszę o sprawdzenie poniższych danych. Astra po wymianie rozrządu (silnik był w naprawie, gdyż mechanik źle założył pasek i doszło do wykrzywienia tłoków) zaczęła bardzo powoli zyskiwać na mocy. Przy ok 2-3tys obrotów następuje przeskok i auto zaczyna dopiero szybciej jechać. Astra była u elektronika w celu odblokowania BC. Elektronik stwierdził, że można odblokować pełno funkcji, a BC się nie da, gdyż za słaby typ wyświetlacza (mam GID - radio + SIM - wyświetla nawet informacje graficzne o gołoledzi, ale brak info o spalaniu, itp.). Stwierdził, że komputer musiał być kiedyś przestawiany, gdyż brak w nim info o przebiegu - nie zgadza się z tym, co jest na wyświetlaczu. Nie wiem, czy ktoś tam czegoś nie popsuł. Auto było sprowadzone z Belgii i podobno jest wszystko oryginalne. Proszę Was o pomoc. Mam Astrę H Sport 1.7CDTI 100KM. Wszelkie wskazówki mile widziane. Dziękuję!
Oto log:

DIAGNOSTIC REPORT:
VAUX-COM 120309a

Please add your workshop
name in the settings window

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: CIM
Identifier: 0x010A
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: VALEO A3300 CIM
Hardware number:13198908
Part Number:13198908
Software version number: M:70.49 S:01.00A
System description: VALEO0400
Hardware key number: S001000923
Programming Date: FFFFFFFF
Alpha code: ˙˙˙
Manufacturing date: 20050907
Code Index and version: ˙˙˙ ˙˙

Number of stored fault codes: 2

U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Not present

U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: ECM
Identifier: 0x0705
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: Z17DTH
Hardware number:81011943
Part Number:55556829
Software version number: 563t74s1
Hardware manufacturer number: 0281011943
System description: 1037374425P368_I63
System description: BOSCH0100
Type approval number: B04015
Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
Programming Date: FFFFFFFF
System description: 0x00000002
Alpha code: ZH
ECU variant coding: 0xC5004331

Number of stored fault codes: 1

P0500 - Vehicle Speed Signal Range/Performance
(74) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: ABS/TC/ESP
Identifier: 0x0494
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: ESP MK60
Hardware number:16039000
Part Number:13213610
Software version number: D4_REL00354
System description: TEVES0300
Hardware key number:
Programming Date: 00000000
Alpha code:
Manufacturing date: 00000000
ECU variant coding: 0x40610191

Number of stored fault codes: 2

U2143 - CAN-Bus No Communication with SAS (Steering Angle Sensor)
(00) - Present

U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: EHPS
Identifier: 0x0203
System name: EHPS EP2 ZFLS
Part Number:0
Software version number: 7625379108D P520
System description: ZFLS 0011
Hardware key number:
Programming Date: 20202020
Alpha code: JV
Manufacturing date: 00000000

Number of stored fault codes: 1

U2105 - CAN-Bus no Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: IPC
Identifier: 0x1001
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: BCM/KOMBI-A3300
Part Number:13216676
Software version number: 4.405 11/04
System description: SIEM 0400
Hardware key number: 0000000000
Programming Date: 00000000
Alpha code: NX
Manufacturing date: 20050823
Code Index and version: 001 05

Number of stored fault codes: 1

B1016 - Vehicle Identification Number Not Programmed
(00) - Intermittent

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: AIRBAG SDM
Identifier: 0x0204
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: MRSZ-Temic
Part Number:13188857
Software version number: A3300RG3 V 3.1.0
Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
Alpha code: GW
Manufacturing date: 20050825

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: UEC
Identifier: 0x0105
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: FZM INTEDIS
Part Number:13206745
Software version number: FZM 8.16
Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
Alpha code: GR
Manufacturing date: 20050908

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: REC
Identifier: 0x0108
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: RZM INTEDIS
Part Number:13206762
Software version number: RZM 8.12/
Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
Alpha code: HK
Manufacturing date: 20050830

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: EHU
Identifier: 0x0304
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: CD 50 Phone
Hardware number:13105895
Part Number:13145174
Software version number: 06.23/D3623
System description: BOSCH0400
Alpha code: AQ
Manufacturing date: 20050825
Code Index and version: 002 05
Audio Index and version: 022 04
Temperature Index and version: 001 01

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: DIS
Identifier: 0x1201
VIN: W0L0AHL4865024602
System name: CID/GID Delta
Hardware number:13111163
Part Number:13111163
Software version number: GD59-/00050
System description: SIEM 0400
Alpha code: KP
Code Index and version: 006 01

Number of stored fault codes: 1

U1500 - Graphical Interface Communication Malfunction
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************
KilleRDK
Nauka jazdy
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30 gru 2015, o 22:03
Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Insp 4 od czasu do czasu??

Postprzez mario1989 » 2 sty 2016, o 20:05

Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem bo od czasu do czasu zapala się insp 4 ze woda w filtrze paliwa. A z 3 miesiące temu wymieniałem filtry i było wszystko Oki tylko od paru dni co parę odpaleń pojawia się insp 4 ale żadnej innej kontrolki nie ma i odpala normalnie. I nie wiem czy mam sie martwić czy to jest normalne w minusowe temperatury. Dziękuje wszystkim za każda odpowiedz i pozdrawiam.
mario1989
Kierowca
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7 paź 2015, o 17:19
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

problem z ESP

Postprzez Drummer » 6 sty 2016, o 13:53

Witam Panowie, niedawno zakupiłem astre h kombi 1.9 cdti 120km w automacie i mam pewien problem. Posiadam przycisk "sport" gdzie po włączeniu czuć jego działanie, aczkolwiek czytałem że dłuższe przytrzymanie tego guzika wyłącza ESP, a u mnie to nie działa, trzymam przycisk i nic się nie dzieje a ESP dalej działa. Jakieś pomysły ?
Drummer
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 sty 2016, o 13:39
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Szarpanie pod czas jazdy, kontrolka auta z kluczykiem

Postprzez Damian_PL » 8 sty 2016, o 13:29

Witam

Przeszukałem całe FORUM w wzdłuż i wszerz ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie dlatego zaczynam nowy wątek.
Jestem posiadaczem Opla Astry H GTC 19. CDTI 110KW 150KM. Zaraz gdy tylko ją zakupiłem postanowiłem usunąć filtr cząstek stałych. Po usunięciu DPF i wgraniu nowego oprogramowania w sterownik wszystko jest okey. Problem zaczął się gdy tej zimy przyszły mrozy, mimo tego że niby zatankowałem zimowe paliwo, auto podczas jazdy strasznie szarpało ( wyglądało to tak gdyby nie dostawało paliwa, powietrza lub dusiło się spalinami) przy czym zapalała się i gasła pomarańczowa kontrolka z kluczykiem i oczywiście delikatnie falowały obroty. Pojechałem do mechanika na komputer lecz ten nic nie wykazał. Postanowiłem wstawić auto do garażu włączyć farelkę i poczekać co się stanie. Dziś wsiadłem do samochodu odpaliłem auto pochodziło 30 min zanim ruszyłem i ku mojemu zdziwieniu wszystkie wymienione wyżej objawy zniknęły. I tu rodzi się moje pytanie czy to oznacza że coś przymarzło w układzie paliwowym? Podejrzewam że mam wodę w zbiorniku paliwa jeżeli ktoś kiedyś miał podobne problemy proszę o pod powiedź gdzie szukać problemu.

Pozdrawiam :D
Damian_PL
Klubowicz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 10 wrz 2015, o 08:54
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Nadmierne spalanie 1.7cdti

Postprzez Dziopski » 10 sty 2016, o 20:44

Kombi, silnik po kapitalnym remoncie- bo się rozbiegał- turbinka zregenerowana. W zasadzie chodzi dobrze ,zapala ładnie nawet przy dużym mrozie, ciągnie nieżle ,pracuje równiutko bez falowania , na jałowym ma niespełna 800 obr. (może zbyt małe?)chwilowe spalanie 0.3, jednak spala ok 7 l. w mieście nawet bez mrozów. Poza miastem niewiele lepiej bo 6.4. Wymieniłem też termostat. Pamiętam poprzednią też łagodną zimę - spalał jakoś o 1.l mniej. Stąd pytanie : jak i czym można sprawdzić jakieś parametry w silniku i może coś trzeba podregulować, przestawić? Dodam że wtryski też po regeneracji. Może mimo remontu zmierzyć też kompresję? Proszę o jakąś podpowiedż !
Dziopski
Kierowca
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 19:10
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Brak mocy na zimnym silniku Z19DT

Postprzez MiRas » 12 sty 2016, o 15:12

Witam,

Od przedwczoraj moja Astrunia diesel 1.9 120 KM ma problem, otóż na zimnym silniku nie ma całkowicie mocy, nie reaguje na pedał gazu, dopiero po ok 30 sekundach dochodzi do siebie i później jest ok. Jak wyjeżdżam z garażu przy większym dodaniu gazu (by w ogóle pojawiły się jakieś obroty) to silnik faluje. Jak wyżej wspomniałem po 30 sekundach, lub kilkukrotnym lekkim naciśnięciu na gaz wszystko wraca do normy i jest dobrze. Metoda gaz-hamulec nie wykazuje błędów. Miał ktoś kiedyś coś takiego i wie co może być przyczyną?
MiRas
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 sie 2015, o 15:43
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

urwana świeca żarowa 1.3 cdti

Postprzez gitarask7 » 16 sty 2016, o 19:54

Wita, Serdecznie. Moje pytanie brzmi : jak wykręcic urwaną świece żarową? jest to pierwsza świeca.samochod w mrozy nie pali. czy trzeba zdejmowaąć głowicę? świeca kręci sie w obydwie strony.
gitarask7
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 mar 2015, o 12:07
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

czujnik wału korbowego

Postprzez a_lewicki » 20 sty 2016, o 16:08

Witam. W którym miejscu jest czujnik wału korbowego w 1.3 CDTI?
a_lewicki
Kierowca
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 lip 2015, o 17:01
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

O-ring chłodnicy spalin

Postprzez r4fall » 28 sty 2016, o 10:44

Cześć,

W mojej Astrze mam spory wyciek płynu chłodniczego (ok. 1l/1000km). Wstępna diagnoza wskazuje nieszczelność na łączeniu chłodnicy EGR z blokiem silnika (obudową termostatu). Najprawdopodobniej uszczelniaczem jest tam oring, który wymaga naprawy.

Stąd moje pytanie, czy wiecie jakie wymiary ma zastosowany tam oring? Ew. gdzie mogę to sprawdzić?

Chodzi dokładnie o uszczelnienie rurki jak na foto:

c8784-dsc01344.jpg.jpg
c8784-dsc01344.jpg.jpg (96.31 KiB) Przeglądane 12971 razy
r4fall
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 sty 2016, o 09:59
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości

stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.