Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

1.7 CDTI ECN 227911 utrata mocy

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

1.7 CDTI ECN 227911 utrata mocy

Postprzez mirage » 25 kwi 2016, o 13:09

Witam,

Od trzech lat mam w posiadaniu Astrę H, niestety od chwili nabycia od handlarza, z powodu ciągłego braku czasu, jeździłem ze święcącą kontrolka auta z kluczykiem.
Dałem się wpuścić w maliny i zawierzyłem słowom typa z komisu iż ten błąd jest spowodowany wilgocią na czujniku etc i takie tam mydlenie oczu.

Chcąc to naprawić własny kosztem, sprawdziłem u kilka mechaników (zarówno na komputerze jak i metodą 'pedałową') co jest powodem kontrolki. Błąd wskazywał na uszkodzenie któregoś obwodu wentylatora klimatyzacji (tak twierdził jeden z magików). Wentylatory jednak chodziły prawidłowo. Kasowanie błędu nic nie dawało, po chwili pojawiał się znowu. Inne mechanik powiedział iż najprawdopodobniej auto ma uszkodzoną przednią centralę elektryczną i jej wymiana powinna rozwiązać problem. Tak jak już wspominałem, nie było mi po drodze aby się tym zająć i tak już jeździłem z tymi błędami uznając ze nie są one bardzo problematyczne, być może błędnie.

Podany kod ECN 148204 jest z reguły tożsamy z błędem P1482.
Numer Opis Pochodzenie błędu
B1482 Wiper Washer Fluid Level Sensor Circuit Short To Ground Kontrola emisji spalin
P1482 Cooling Fan Speed Output Circuit Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit High Voltage Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit High Voltage Engine Cooling B-012 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit Low Voltage Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit Open Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit Open Engine Cooling C-003 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Powerstage High Temperature Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Powerstage High Temperature Engine Cooling C-003 Silnik / napęd


Podany kod ECN 148201 jest z reguły tożsamy z błędem P1482.
Numer Opis Pochodzenie błędu
B1482 Wiper Washer Fluid Level Sensor Circuit Short To Ground Kontrola emisji spalin
P1482 Cooling Fan Speed Output Circuit Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit High Voltage Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit High Voltage Engine Cooling B-012 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit Low Voltage Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit Open Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Circuit Open Engine Cooling C-003 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Powerstage High Temperature Engine Cooling B-004 Silnik / napęd
P1482 Fan Control 2 Powerstage High Temperature Engine Cooling C-003 Silnik / napę


Planowałem sprzedać auto i jak na złość, kontrolka auta z kluczykiem zamieniła się w kontrolkę silnika, tym razem korzystając z metody domowej odczytałem błąd ECN 227911.

Podany kod ECN 227911 jest z reguły tożsamy z błędem P2279.
Numer Opis Pochodzenie błędu
P2279 Intake Air System Leak Silnik / napęd
P2279 Intake Air System Leak Detected B-019 Silnik / napęd
P2279 Intake Air System Leak Detected B-035 Silnik / napęd


Ten wygląda już na bardziej poważny, a poza tym auto zaczęło strasznie zamulać i praktycznie nie ma mocy.
Moje pytanie jest następujące, czy jest to poważna awaria czy jestem w stanie naprawić to sam, w co wątpię. Naprowadźcie mnie Panowie na co zwrócić uwagę u mechanika, czego się spodziewać.
Avatar użytkownika
mirage
Nauka jazdy
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 18:37
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH


Re: 1.7 CDTI ECN 227911 utrata mocy

Postprzez umek19 » 25 kwi 2016, o 19:45

problemy niby 2
1- wiatrak niska predkość- sprawdz bezpieczniki, przekaźniki i sam wiatrak na krótko- astra h nie ma jak atra g sterownika wiatraków , wiatraki sa sterowane ze skrzynki bezpieczników (uec) albo wina przekaźnika lub bepiecznika ale moim zdaniem wiatraka albo uszkodzony kabel albo wtyczka
2-wyczyść egr albo sprawdz przewody doładowania, wyglada na nieszczelność, wyczyść czujnik doładowania
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.