Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez hernanc » 23 lut 2017, o 15:07
taki że to jest jeden z bardzo słabych punktów tego silnika, te zawory padają nagminnie. Nie zdziw się jak za kolejne pół roku będziesz po raz kolejny wymieniał.
-
hernanc
- Starszy kierowca
-
- Posty: 33
- Dołączył(a): 1 lis 2014, o 22:12
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
przez James25 » 23 lut 2017, o 15:25
Rozumiem. A pytanie jeszcze dlaczego się to dzieje tylko na normalnie rozgrzanym silniku?
-
James25
- Nauka jazdy
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 16 lut 2017, o 10:02
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez hernanc » 23 lut 2017, o 15:51
tego to już nie wiem ale też częściej u mnie się to działo na cieplym
-
hernanc
- Starszy kierowca
-
- Posty: 33
- Dołączył(a): 1 lis 2014, o 22:12
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
przez andy17d » 24 lut 2017, o 13:18
Na ciepłym silniku dzieje się za pewne częściej, ponieważ wtedy komputer podaje dużo niższe dawki paliwa niż na zimnym.
-
andy17d
- Moderator
-
- Posty: 322
- Dołączył(a): 20 wrz 2011, o 09:56
- Lokalizacja: PO
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości