hehe to dobrze wiedzieć
w takim razie dziękuje za info, zostaje dalsze szperanie po internecie
pozdrawiam
lechiola napisał(a):Miałem podobny problem z silnikiem Z17DTJ w Astrze 2009r produkcji , taki jak na filmikach : http://www.youtube.com/watch?v=HuyL9fyg ... re=related , http://www.youtube.com/watch?v=dPySV4PO ... re=related . Jeszcze raz dla wszystkich którzy mają problem z falującymi obrotami silnika w Astrze 1,7 na zasilaniu Denso : nie ważne jakie paliwo , nie ważne czy zimny silnik czy gorący , nie ważne czy filtr cząstek stałych dopalony czy nie - obroty falowały a przyczyną był zawór SCV pompy wtryskowej . Wymieniłem na nowy i obroty się ustabilizowały . Podaję wszystkim zainteresowanym : do pomp wtryskowych oznaczonych symbolami : HU294000-0501 i końcówki 502 , 503 pasuje zawór Denso o numerze katalogowym 294009-0260 . Kupiłem oryginalny nowy z fakturą za uwaga : 375zł ! Wymieniłem sam w garażu i problem zniknął ! Jeszcze dodatkowa informacja : po wymianie zaworu nie trzeba prowadzić nauki małej dawki wtrysku ! Ja wymieniłem , uruchomiłem silnik i pojechałem . Auto pracuje bez zastrzeżeń , w zasadzie nic się nie zmieniło oprócz tego że nie ma falowania obrotów
Wielkie dzięki dla radint , pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości