Astra 3 forum Astra H forum

Opel Astra H forum


Przebieg Opel Astra 3 forum gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Cz�ści do Opla Astra H Profesjonalne odzyskiwanie danych

Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Moderator: piotii

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez chudy » 27 mar 2014, o 13:41

W0L0AHL3562026965.. MOGE PROSIC POTEM O przesłanie co z tego nr wyszło, o wszystkie dane ;) :P
chudy
Kierowca
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 14:12
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT


Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez rostex » 27 mar 2014, o 15:03

2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B76 = DLA PRZYRZĄDÓW Z CZARNYMI TARCZAMI
B87 = Z CZARNĄ LISTWĄ
C60 = KLIMATYZACJA
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CT3 = DLA NIEMIEC
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPM = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DT[LPM]
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N45 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NS2 = DLA WSPOMAGANIA KIEROWNICY ZALEŻNEGO OD PRĘDKOŚCI
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OAL
OHI = LOKALNY GM W EUROPE OHI
PFM = WYKOŃCZENIE,ALPHA/ELBA
PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
TM7 = AKUMULATOR,60AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
U3A
U66 = GŁOŚNIKI,7
UAH = WYŚWIETLACZ SYSTEMU AUDIO-WIDEO,WYŚWIETLACZ INFOR. GRAFICZNYCH (GID), VAR2
UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3
UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA
UJ3
UWB = INSTALACJA DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO,BEZ REGULACJI GŁOŚNOŚCI & BLUETOOTH
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VNF = IZOLATOR AKUMULATORA
W4Y
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
XG3 = DLA NIEMIEC
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

Masz GIDa ze względu na UWB, czyli portal do telefonu komórkowego umieszczonego na tunelu, między oparciami przednich siedzeń.
https://t.me/pump_upp
rostex
Klubowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 15:28

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez chudy » 27 mar 2014, o 15:07

dzieki za dane no mam miejsce na telefon ale telefonu nie ma:P he he , auto mam gdzies poł roku i teraz zaczynam sprawdzac co w nim jest ciekawego. jeszcze raz dzieki za pomoc
chudy
Kierowca
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 14:12
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez rostex » 27 mar 2014, o 15:12

Bardzo ciekawy jest filtr DPF. Uważaj na niego.
https://t.me/pump_upp
rostex
Klubowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 15:28

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez chudy » 27 mar 2014, o 15:16

wiem wiem włąsnie , raz juz mi sie wypalał i sie spalanie zmniejszyło a jak sie zepsuje to 6tys zł naprawa podobno ,tak na forum pisali jakims he he :lol:
chudy
Kierowca
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 14:12
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez rostex » 27 mar 2014, o 15:21

Tego raczej się nie naprawia, można wypłukać jeśli się zatka.
A większość i tak filtry wywala po jakimś czasie.

W podpisie masz silnik Z19DTH a to nie prawda, bo Twój silnik to Z19DT 120KM.
https://t.me/pump_upp
rostex
Klubowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 15:28

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez chudy » 27 mar 2014, o 15:27

ja nie widze takiej opcji dałem byle jakie 1.9:D
chudy
Kierowca
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 14:12
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez radint » 29 mar 2014, o 12:29

Kolego tylko się podłącze co do DPF, masz auto pół roku i raz się wypalał? Coś za mało, chyba, że robisz w pół roku 1000km:) w 1,9 filtr wypala się w jeździe miejskiej co jakieś chyba 500km, a w trasie około 800-1000km. Także faktycznie uważaj. U mnie wypalał się odpowiednio co 200km i max 600. Także wywaliłem go nie ze względu na to, że się zepsuł tylko irytował, bo zawsze wypalał się wtedy gdy nie było na to czasu... a kilkukrotne przerwanie powodowało podnoszenie stanu oleju...
radint
Starszy klubowicz
 
Posty: 390
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:41
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez chudy » 4 kwi 2014, o 20:43

no jak narazie raz zobacze jak bedzie sie wypalał teraz , zrobiłem ostatnio 550km i sie nie wypalał lacznie od ostatniego wypalania to bedzie cos koło1000km tak ze cos bedzie nie tak z tego co widze. a jakie masz spalanie srednie? na zimnym silniku 1.l 1/ 1.3l mi pokazuje po rozgrzaniu to 0,6l/ 0,8l
chudy
Kierowca
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 14:12
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Komputer GID (Graphic Info Display) - 2-wierszowy

Postprzez radint » 5 kwi 2014, o 09:55

U siebie po rozgrzaniu, bez klimy 0,4 - 0,5( klima 0,6-0,9) na zimnym 1,1-2,0 :) zależy jak zimno;) ale nie możemy tego porównywać mamy dwa zupełnie inne silniki. Aha przy wypalaniu, będzie oscylować w granicach 2,5-4,0. Dlatego przez zgaszeniem auta zerkaj na to, bo łatwo przegapić wypalanie a konsekwencje nie są fajne. Pozdrawiam
radint
Starszy klubowicz
 
Posty: 390
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:41
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron
stat4u
Dziękujemy za wsparcie naszego forum firmie KodIT Usługi Informatyczne - Odzyskiwanie danych Poznań.