Witam, mam problem z akumulatorem, który pada po kilku dniach postoju. Prąd jaki auto pobiera przy wyłączonym i zamkniętym aucie to 0.92A. Po wyjmowaniu po kolei bezpieczników (wyjmowaniu i wkładaniu po pomiarze) wyszło, że kolejne bezpieczniki zmniejszają pobór prądu o następujące wartości:
Przód:
- 16 - układy elektroniczne modułu sterującego, układ ABS, światła hamowania - 0.19A
- 34 - moduł sterujący, moduł kolumny kierownicy (CIM) - 0.1A
- 35 - system audio-nawigacyjny - 0.32A
- 36 - telefon komórkowy, radioodtwarzacz cyfrowy, system Twin Audio, wyświetlacz - 0.03
Tył:
- 34 - okno dachowe, dach TwinTop (jest to wersja cabrio) - 0.11A
W związku z tym, że tyle bezpieczników bierze udział w poborze prądu to obstawiam, że być może winny jest jakiś układ, który zasila te układy (może jakiś przekaźnik?). Czy ktoś może się spotkał z takim zachowaniem swojego autka, albo ma jakieś sugestie gdzie dalej szukać przyczyny tego problemu?
Pozdrawiam