Moderator: piotii
		
	
	
		
		
			
			
			
przez RafalKarbowski » 27 lut 2015, o 05:27 
			
			z braku zajęć wczorajszym wieczorem i dzisiejszym wczesnym rankiem 
 postanowiłem profilaktycznie przeczyścić prowadnice klocków z tyłu i przy okazji zobaczyć czemu ręczny mam tylko na jednym kole, wyciągnąłem linki końcowe i luźno chodzą, dźwigienki bez założonych linek łapią już przy niewielkim ruchu nimi i obie mniej więcej  w tej samej pozycji blokują tarczę, jednak jak założę linki i przy dźwigni w kabinie podciągnę do wyczuwalnego oporu (żadna tarcza nie jest zblokowana) to ręczny po zaciągnięciu jest nadal tylko na jednym kole, jak dokręcę mocniej przy dźwigni ręcznego też tylko łapie jedno koło a tak jak mówiłem luźno chodzą, jak wkładałem zaciski to wkręciłem je tylko tyle o ile żeby mi weszły, a może trzeba było skręcić oba do końca ? sam już nie wiem bo bez linek jest miodzio, co myślicie ? 
			
		 
		
			
			- 
				RafalKarbowski
			
 
			- Kierowca
 
		-  
 
		- Posty: 17
 - Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 17:40
 
			- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez tuszok » 28 lut 2015, o 23:08 
			
			A nie jest tak, że jedna linka z jakiegośpowodu jest wyciągnięta?
			
		 
		
			
			- 
				

				tuszok
			 
			- Weteran
 
		-  
 
		- Posty: 657
 - Dołączył(a): 13 lip 2013, o 13:19
 - Lokalizacja: CAL
 
			- Silnik: 1.6 Z16XER
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
	
	Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości