Moderator: piotii
		
	
	
		
		
		
			
			- 
				dzik1980
			
 
			- Nauka jazdy
 
		-  
 
		- Posty: 5
 - Dołączył(a): 28 sty 2014, o 17:46
 
			- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez Shah » 24 lut 2014, o 22:23 
			
			Na moje niefachowe oko to jest zbiornik w którym jest olej do wspomagania kierownicy. Jeśli nie ma w nim ubytków to nic nie dolewasz.
			
		 
		
			
			- 
				

				Shah
			 
			- Klubowicz
 
		-  
 
		- Posty: 101
 - Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 14:28
 - Lokalizacja: Sandomierz
 
			- Silnik: 1.6 Z16XEP
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez dzik1980 » 2 mar 2014, o 12:03 
			
			A ile tam powinno być płynu? Jak zdejmę korek to z niego wystaje plastykowy bagnecik. Jest on całkiem suchy. Czy to jest powód do zmartwień? 
pozdrawiam
Tomek
			
		 
		
			
			- 
				dzik1980
			
 
			- Nauka jazdy
 
		-  
 
		- Posty: 5
 - Dołączył(a): 28 sty 2014, o 17:46
 
			- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez Shah » 2 mar 2014, o 12:11 
			
			dzik1980 napisał(a):A ile tam powinno być płynu? Jak zdejmę korek to z niego wystaje plastykowy bagnecik. Jest on całkiem suchy. Czy to jest powód do zmartwień? 
pozdrawiam
Tomek
Tomku sprawdziłem jak to wygląda u mnie. Bagnet też jest suchy, ale poziom oleju jest mniej więcej na takim poziomie jak kończy się ten bagnet. 
			
		 
		
			
			- 
				

				Shah
			 
			- Klubowicz
 
		-  
 
		- Posty: 101
 - Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 14:28
 - Lokalizacja: Sandomierz
 
			- Silnik: 1.6 Z16XEP
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
	
	Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 7 gości