Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.
Moderator: piotii
-
txk3000
- Nauka jazdy
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5 lip 2016, o 17:37
- Silnik: 1.8 Z18XER
przez MISIEK13111981 » 6 lip 2016, o 04:55
Wizualnie na uszkodzoną to ona raczej nie będzie wyglądała, wszystkie błędy wskazują na uszkodzoną cewkę więc będziesz musiał ją wymienić.
-
MISIEK13111981
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 425
- Dołączył(a): 15 mar 2014, o 14:38
- Lokalizacja: KOSZALIN
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez pmedela » 6 lip 2016, o 06:44
Gdzie ta fotka skorodowanego kolektora wydechowego ?
A ten zgnity tłumik to w jakim celu pokazałeś ?
Chcesz powiedzieć, że wypadają Ci zapłony z powodu korozji ? Nie rozumiem...
Podmień cewkę na sprawną i zobacz co się będzie działo, padnięta cewka nie musi być
połamana, może wyglądać jak nowa z pudełka.
--
Piotrek
-
pmedela
- Kierowca
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 13 maja 2016, o 05:43
- Silnik: 1.8 Z18XER
przez txk3000 » 6 lip 2016, o 07:43
Witam,
Dzięki za podpowiedź. Pomyłka w opisie chodziło oczywiście o nieszczelność układu wydechowego i nieszczelnego tłumika. Czy może to mieć jakikolwiek wpływ na pracę silnika jeśli układ wydechowy jest nieszczelny. Według porady podmienię cewkę i dam znać
-
txk3000
- Nauka jazdy
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5 lip 2016, o 17:37
- Silnik: 1.8 Z18XER
przez pmedela » 6 lip 2016, o 07:57
Wg mnie nie ma opcji, żeby pognity wydech powodował takie problemy.
Sprawdź cewkę i daj znać.
Ja za nową cewkę Delphi płaciłem 350zł, więc tragedii nie ma w razie czego.
--
Piotrek
-
pmedela
- Kierowca
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 13 maja 2016, o 05:43
- Silnik: 1.8 Z18XER
przez MISIEK13111981 » 6 lip 2016, o 11:33
Jeżeli nieszczelności są przed sondą lambda to może mieć to wpływ np. na spalanie ,tym bardziej że masz gaz. A co do błędów zapłonu to na 100% cewka. No i nie daj się namówić na jakąś chińską cewkę, pamiętaj chytry dwa razy traci, kupuj tylko DELPHI.
-
MISIEK13111981
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 425
- Dołączył(a): 15 mar 2014, o 14:38
- Lokalizacja: KOSZALIN
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez txk3000 » 9 lip 2016, o 09:54
Witam,
Cewka wymieniona przed chwilą na nową DELPHI. Po metodzie odczytania błędów dalej miga check engine i wyświetla te cztery kody. Potem ikona gaśnie i jest normalnie tak jak wcześniej. Pytanie dlaczego kody nie zniknęły i reasumując czy to nie była cewka skoro dalej pokazuje to samo.
-
txk3000
- Nauka jazdy
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5 lip 2016, o 17:37
- Silnik: 1.8 Z18XER
przez drahe » 9 lip 2016, o 11:00
Błędy musisz wykasować, same nie znikną.
Podłącz samochód pod kompa.Będziesz wiedział czy błędy dalej są aktywne.
-
drahe
- Weteran
-
- Posty: 599
- Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
- Lokalizacja: Zabrze
- Silnik: 1.8 Z18XE
przez MISIEK13111981 » 9 lip 2016, o 11:29
U mnie też bez kompa się nie obeszło po wymianie.
-
MISIEK13111981
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 425
- Dołączył(a): 15 mar 2014, o 14:38
- Lokalizacja: KOSZALIN
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez txk3000 » 26 lip 2016, o 07:25
Witam,
Błędy skasowały się po kilkunastu dniach. Pozdrawiam, dzięki za pomoc.
-
txk3000
- Nauka jazdy
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5 lip 2016, o 17:37
- Silnik: 1.8 Z18XER
Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 28 gości