przez drydly » 4 mar 2017, o 13:30
Witajcie ponownie,
Całkiem niedawno opisywałem u siebie zabieg wymiany kolektora ssącego i całej kosztownej naprawy.
Mam takie pytanie bo został wymieniony nowy egr, kolektor ssący, wyczyszczona głowica i zawory razem z szczelnością. Samochód chodzi jak marzenie pod względem mocy nie zrzuca nic w tryb awaryjny chodzi równo, ale w pamięci komputera są 2 błędy:
ECN111004
ECN110905
Czy ktoś wcześniej miął podobne problemy - chodzi mi głównie z 2 wyżej gdzie mówią o pracy powietrza? Czy nie jest to czasem spowodowane tym, iż turbina dostaję teraz lepszą dawkę powietrza i tworzą się błędy i należałoby ją zregenerować?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MAŁA EDYCJA:
Po w/w naprawie po ok 2,500km przejechanych zaciął mi się egr i poszedł na gwarancje i sądziłem że może to być wada fabryczna ale mam kolejny egr i sprawa się powtarza przejechane ok 2,500-3000km i jest zacięcie i brak mocy - mało tego czy wtyczka jest włożona czy wyjęta z egru to i tak samochód tak samo jeździ czyli egr się ustawił w jednej pozycji i ta teraz trzyma.
Pytanie co zacina mi egr od pracy - zła dawka powietrza z turbiny czy co?
I czy da się jakoś miernikiem sprawdzić kostkę od Egru czy dobre daje parametry na urządzenie?
Ostatnio edytowano 20 kwi 2017, o 15:08 przez
drydly, łącznie edytowano 1 raz