Złożyłem zażalenie w związku z zaproponowaną mi ofertą kontynuacji ubezpieczenia OC, będącą nieuczciwą praktyką handlową, ze względu na następujące fakty:
- zaproponowana składka OC wynosi 397,20zł podczas gdy przy identycznych danych podanych w wniosku online składka wyniosła 378zł (zanaczam że w momencie wysłania do mnie oferty cały czas obowiązywały warunki na których złożyłem w/w. wniosek)
- nie ma propozycji kontynuacji Assistance.
Jak widać wyraźnie, zmierza to jawnie do wyłudzenia dodatkowej kwoty od klienta, który raczej nie zada sobie trudu sprawdzenia jaki wynik da złożenie wniosku o identycznych danych, będącym tym samym zgodnie z wszelką logiką formą przedłużenia obecnej umowy. Różnica polega na tym że podaję we wniosku jeszcze raz te same dane co rok wcześniej! Przeciętny klient sprawdzi raczej tylko jak wygląda oferta w innych firmach.
Jednocześnie następuje tu próba wyłudzenia kolejnej dodatkowej kwoty, ponieważ jeśli odpowiednio wcześniej klient nie zada sobie trudu to będzie zmuszony w pewnym momencie dokupić samo Assistance z niekorzystną wyższą składką.
Odpowiedz ubezpieczyciela była taka że oferta online była dla nowych klientów i nie miała wyłączonej opcji skorzystania przez obecnych klientów. Moim zdaniem to żenujące tłumaczenie i obrażające klienta, ponieważ skoro nie wyłącza się tej opcji to powinno się również konsekwentnie uwzględniać przy propozycji przedłużenia te same najkorzystniejsze warunki!!!