Moderatorzy: piotii, miranda
		
	
	
		
		
			
			
			
przez bombel4422 » 17 wrz 2021, o 23:14 
			
			Witam szanownych forumowiczów.
Przeszukałem czeluści bezdenne i zakamarki najdalsze tej skarbnicy wiedzy ale nie znalazłem nic na ten temat, otóż:
Jestem w sytuacji, kiedy moja żona wożąc starsze dziecko do przedszkola Astrą H 2007 kombi Z16XE1, zabiera ze sobą kilkumiesięcznego bobasa. Sprawa stanęła na ostrzu noża, kiedy dzidziuś nieomal udusił się z tyłu zanim żona zatrzymała auto na środku ulicy i wskoczyła przez podłokietnik na tylną kanapę 
 .
Obecnie jestem w trakcie przygotowań do montażu wyłącznika poduszki pasażera z wiadomego powodu i zastanawia mnie jedna rzecz, którą odkryłem wczoraj bebesząc schowek 
 :
 
 Dla czego w poduszce pasażera są dwie wtyczki (po dwa piny każda)?


...oczywiście jest to zgodne ze schematem,

Wygląda to tak, jakby podczas wypadku jednocześnie miały uruchomić się dwa ładunki, nigdy się z ty nie spotkałem i muszę zrobić z tego magistra zanim coś zacznę...
...a plan mam taki 
, żeby zastosować oryginalny wyłącznik na kluczyk z Insigni oraz kontrolkę informacyjną z Octavia II (swoją drogą żenada i krok w tył, że AH nie ma tego w serii lub chociażby w opcji). Zasada działania prosta- przed zapłonem możliwe będzie skonfigurowanie poduszki kluczykiem, a spreparowany przełącznik z Octavii II będzie podpinał poduszkę lub rozłączał ją wpinając jednocześnie rezystor/rezystory oraz lampkę kontrolną na panelu środkowym. Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi odnośnie podwojonej wtyczki. Planuję zrobić tutka ze zdjęciami dla potomnych. 
			
		 
		
			
			- 
				bombel4422
			
 
			- Nauka jazdy
 
		-  
 
		- Posty: 4
 - Dołączył(a): 22 lis 2018, o 20:55
 
			- Silnik: 1.6 Z16XER
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez soltys_viara » 20 wrz 2021, o 18:16 
			
			a w samym TISie nie było jakiś dodatkowych informacji o tych złączach?
			
		 
		
			
			- 
				soltys_viara
			
 
			- Klubowicz
 
		-  
 
		- Posty: 179
 - Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 06:33
 
			- Silnik: 1.4 Z14XEP
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez bombel4422 » 24 wrz 2021, o 07:03 
			
			soltys_viara napisał(a):a w samym TISie nie było jakiś dodatkowych informacji o tych złączach?
nie mam TIS'a, a jedynie schemat. 
			
		 
		
			
			- 
				bombel4422
			
 
			- Nauka jazdy
 
		-  
 
		- Posty: 4
 - Dołączył(a): 22 lis 2018, o 20:55
 
			- Silnik: 1.6 Z16XER
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez Patrykus » 24 wrz 2021, o 08:26 
			
			zasada jest pewnie taka sama jak w innych markach, w zależności od ciężaru zajętości fotela gdzie jest czujnik w razie stłuczki uruchamiany jest jeden nabój poduszki lub od razu dwa, przykład układy bezpieczeństwa BMW
			
		 
		
			
			- 
				Patrykus
			
 
			- Weteran
 
		-  
 
		- Posty: 522
 - Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
 
			- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez bombel4422 » 28 wrz 2021, o 20:38 
			
			Patrykus, mądrze prawisz.
Mam czujnik w fotelu, w prawdzie nie rozpina on poduszek ale do czegoś musi służyć.
			
		 
		
			
			- 
				bombel4422
			
 
			- Nauka jazdy
 
		-  
 
		- Posty: 4
 - Dołączył(a): 22 lis 2018, o 20:55
 
			- Silnik: 1.6 Z16XER
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
	
	Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości